Gdziekolwiek życie Cię zabierze, zabierz je ze sobą. Wszystkie fajki Shorty mają białą porcelanową główkę z uszczelką oraz małą komorą na tytoń, do której mieści się niewielka porcja tytoniu. Shorty jest przeznaczona do krótkich przerw, takich jak z papierosem.
Shorty to fajka z dwukomorowym systemem filtrów. Główka wykonana ceramiki z miejscem na tytoń, ustnik i podstawa wykonane są z nylonu. Przed paleniem umieść od 10 do 15 dołączonych kamieni w komorze, załóż porcelanową miskę i ciesz się swoją fajką. Po paleniu pozwól Shorty ostygnąć i opróżnij popiół z paleniska. Zastosowane kamienie można wyjąć z komory spiralnej i wymienić po trzecim lub czwartym użyciu. Wymarzona fajka do testowania nowych tytoni.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.